Najbliższe imprezy targowe
26-10-2018 - 28-10-2018 08-11-2018 - 10-11-2018 08-11-2018 - 10-11-2018 21-11-2018 - 25-11-2018
 
AKTUALNOŚCI

Sukces trzeciej edycji targów CosmeticBusiness Poland


W dniach 26 i 27 września br. odbyła się trzecia edycja targów CosmeticBusiness Poland. Wysoka frekwencja odwiedzających i pozytywne opinie wystawców są potwierdzeniem sukcesu tej młodej na polskim rynku imprezy targowej. Wspólny termin z targami HPCI umożliwił po raz kolejny prezentację w jednym miejscu i czasie oferty dla wszystkich etapów produkcji kosmetyków. W hali numer 4 Warszawskiego Centrum EXPO XXI najnowszą ofertę produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentowej zaprezentowało w sumie ponad 280 wystawców oraz reprezentowanych marek i firm.

 

 „Przez ostatnie dwa lata targi CosmeticBusiness Poland oraz organizowane równocześnie targi HPCI ugruntowały na polskim rynku swoją pozycję najważniejszego miejsca spotkań dostawców dla przemysłu kosmetycznego z producentami kosmetyków i właścicielami marek. W tym roku udało nam się ponownie rozbudować targi - zwiększyć sprzedaną powierzchnię wystawienniczą oraz liczbę wystawców. Dzięki temu nasi odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim wachlarzem produktów i usług dla branży", podsumowuje Markus Geisenberger, Dyrektor Generalny Leipziger Messe GmbH. „Duże zainteresowanie naszą imprezą ze strony wystawców i odwiedzających jest dla nas potwierdzeniem, że rozwijamy nasze targi we właściwym kierunku. Naszym długofalowym celem jest umocnienie pozycji CosmeticBusiness Poland jako wiodącej platformy wymiany kontaktów i inspiracji dla przemysłu kosmetycznego w Polsce i Europie wschodniej."


Większa powierzchnia wystawiennicza i nowi wystawcy

 

Prezentowana podczas targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI oferta obejmuje cztery wiodące sektory, jakimi są surowce, private label, opakowania i usługi. W tym roku na zwiększonej, w porównaniu do zeszłorocznej edycji, powierzchni wystawienniczej obecnych było ponad 280 wystawców oraz firm i marek przez nich reprezentowanych. Do grona wystawców należały nie tylko rodzime firmy. 46%, czyli prawie połowę, wszystkich wystawiających się firm stanowiły przedsiębiorstwa zagraniczne, m.in. z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. W sumie duet targowy CosmeticBusiness Poland i HPCI gościł wystawców z 32 krajów.

 

Odwiedzający mogli zapoznać się z bogatą ofertą targową, w tym również z nowościami produktowymi prezentowanymi przez wiele nowych firm. W sektorze surowców, w ramach targów HPCI, po raz pierwszy znalazła się m.in. firma BASF i Ascot, natomiast w sektorze opakowań, w ramach targów CosmeticBusiness Poland, zaprezentowała się m.in. niemiecka firma Edelmann, hiszpańska firma Quadpack oraz francuska firma Altus, specjalizująca się w uszlachetnianiu opakowań. Z Polski po raz pierwszy obecne były m.in. firma Polpak i Katarzynki. Natomiast w sektorze produkcji na zlecenie i private label swoją premierę świętowała znana niemiecka firma Szaidel Cosmetic, polska firma Glancos, a także producent żeli UV do paznokci, firma Kulzer z Niemiec.


 

Osoby decyzyjne w gronie odwiedzających


Branżowy charakter targów oraz jasno określony zakres tematyczny to główne argumenty, dla których targi CosmeticBusiness Poland odwiedzane są przez osoby decyzyjne z branży kosmetycznej i detergentowej. W tym roku do grona odwiedzających należeli ponownie właściciele i zarządy firm oraz osoby reprezentujące działy rozwoju i zakupów.


„Nasza firma wystawiała się w tym roku na targach CosmeticBusiness Poland po raz pierwszy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji na naszym stoisku oraz z jakości przeprowadzonych przez te dwa dni rozmów. Nasz główny cel, jakim było przedstawienie firmy Primera na polskim rynku jako producenta rozwiązań do systemów POS oraz rozwiązań dotyczących etykiet dla branży kosmetycznej, został w pełni zrealizowany", mówi Christine Höhn, Sales Supervisor EMEA w firmie Primera Europe.


Targi CosmeticBusiness Poland budzą zainteresowanie nie tylko wśród krajowych firm. W tym roku 85% odwiedzających stanowili przedstawiciele branży z Polski. Pozostałe 15% to goście z zagranicy, łącznie aż z 27 krajów, m.in. z Ukrainy, Litwy i Czech.



Wysoka frekwencja podczas konferencji, Distributors Lounge oferuje wartość dodaną


„Obecność na targach CosmeticBusiness Poland i HPCI to obok rozmów z wystawcami, także możliwość wzięcia udziału w merytorycznych prezentacjach oraz branżowych konferencjach. Podczas obu dni targowych wszystkie oferowane przez nas wykłady i prezentacje cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających. Uczestnicy mieli okazję do zapoznania się z aktualną tematyką dotyczącą kierunków rozwoju branży oraz trendami na nadchodzący sezon 2019/2020", relacjonuje Ivonne Simons, Dyrektor Targów CosmeticBusiness Poland.


Pierwszego dnia targów odbył się wykład francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau „Trend drivers- Fall/Winter 2019/2020 ", prezentujący wpływ trendów w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozwój nowych produktów kosmetycznych. W ramach HPCI CEE Technical Seminars przedstawione zostały innowacyjne składniki wykorzystywane do produkcji kosmetyków i detergentów, natomiast dyskusje dotyczące uregulowań prawnych związanych z tą tematyką prowadzone były podczas HPCI CEE Scientific Conference.


Drugiego dnia targów, 27 września, odbyła się organizowana przez firmę Aniflex konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, podczas której eksperci zaprezentowali rozwiązania dotyczące projektowania, produkcji oraz uszlachetniania opakowań oraz przekazali najnowsze informacje dotyczące kierunków rozwoju sektora opakowań kosmetycznych.


Wartość dodaną targów stanowiły odbywające się po raz pierwszy, w ramach nowej strefy Distributors Lounge, spotkania matchmakingowe, skierowane do producentów kosmetyków i właścicieli marek kosmetycznych poszukujących dystrybutorów z różnych krajów. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem głównie ze strony młodych, innowacyjnych marek z Polski.


Kolejna edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 25 i 26 września 2019 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.


 

Targi CosmeticBusiness Poland
Targi CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. CosmeticBusiness Poland odbywające się równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, prezentują pełną ofertę dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogą tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Czwarta edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 25 i 26 września 2019 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.


 

Targi Lipskie (Leipziger Messe)

Targi Lipskie (Leipziger Messe) należą do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Są organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całego koncernu należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie, Targi Lipskie otrzymały w roku 2017 po raz czwarty z rzędu tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu jaki miał miejsce w tym roku w Niemczech. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich hal wystawienniczych wynosi 111 900 m², natomiast terenów otwartych 70 000 m². W ciągu roku organizowanych jest w Lipsku łącznie ponad 270 wydarzeń, do których zaliczają się imprezy wystawiennicze, kongresy, eventy oraz wydarzenia okołobiznesowe. Imprezy wystawiennicze odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców to ponad 15 500 przedsiębiorstw. Targi Lipskie jako pierwszy niemiecki organizator imprez wystawienniczych otrzymały certyfikat Green Globe Standard. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią biznesowej działalności Targów Lipskich.

 



 

po branży:
od A do Z:
zagranicą:

++ Najnowsza informacja prasowa ++

29-08-2018
CosmeticBusiness Poland 2018: aktualne trendy, innowacyjne rozwiązania dla branży kosmetycznej oraz spotkania B2B w ramach Distributors Lounge
20-04-2018
Ogromne zainteresowanie lipskim duetem przemysłowym Intec i Z 2019
06-03-2018
Trzecia edycja targów CosmeticBusiness Poland już we wrześniu w Warszawie